Roudster "reno vind" proizvodiće se u fabrici u Novom Mestu i zato ne čudi što će u novom modelu iz kuhinje francuskog proizvođača prvo uživati vozači u Sloveniji. Prodaja kod naših bivših suseda, ali i u Velikoj Britaniji, počinje krajem meseca, dok će se 3,83 metara dugački "vind" u ostatku Evrope pojaviti tek u septembru. "Vetar" je zamišljen kao zabavan kupe-kabriolet s jednostavnim i laganim (21,8 kg) tvrdim krovom, koji se podiže i spušta za 12 sekundi. "Reno vind", međutim, nije samo gradski roudster, već može da se koristi i za duža putovanja, jer bez obzira da li je krov podignut ili "spakovan", zapremina prtljažnika ostaje nepromenjena (270 litara). Bazni "vind" neće biti skuplji od 17.000 evra, a kupcima se nudi mali 1,2-litarski turbo sa 100 konja i snažniji, ali atmosferski 1.6 sa 133 KS.
Roudster "reno vind" proizvodiće se u fabrici u Novom Mestu i zato ne čudi što će u novom modelu iz kuhinje francuskog proizvođača prvo uživati vozači u Sloveniji.
Prodaja kod naših bivših suseda, ali i u Velikoj Britaniji, počinje krajem meseca, dok će se 3,83 metara dugački "vind" u ostatku Evrope pojaviti tek u septembru. "Vetar" je zamišljen kao zabavan kupe-kabriolet s jednostavnim i laganim (21,8 kg) tvrdim krovom, koji se podiže i spušta za 12 sekundi.
"Reno vind", međutim, nije samo gradski roudster, već može da se koristi i za duža putovanja, jer bez obzira da li je krov podignut ili "spakovan", zapremina prtljažnika ostaje nepromenjena (270 litara).
Bazni "vind" neće biti skuplji od 17.000 evra, a kupcima se nudi mali 1,2-litarski turbo sa 100 konja i snažniji, ali atmosferski 1.6 sa 133 KS.